tirsdag 5. oktober 2010

As time goes by..

Hylle fra IKEA, bokstaver: Kremmerhuset

Ooops..Stemmer, jeg hadde laget meg en blogg jeg. Velvel, nå er jeg i alle fall litt i skrivehumør igjen! Helt villt hvordan tiden flyr synes jeg, hvor ble 2010 av ?! Ikke at året er omme ennå, men året frem til nå har bare flydd avsted, og jeg tipper de tre siste månedene vil gjøre det samme.


Prøver å tenke på hva dette året har inneholdt, og jeg kan ikke si det har skjedd helt ville forandringer i livet mitt, jeg krysser fingrene for år 2011! ;)


Jeg har nå i alle fall fått meg 70 % vikariat på legevakten her! Er kjempeglad for det! Ble i utgangspunktet tilbudt 70% på rehabiliteringsavdelingen på sykehjemmet jeg jobber, av 11 søkere fikk jeg jobben! Men to dager etterpå fikk jeg altså samme tilbudet på legevakta. Selvom jeg synes rehabiliteringa virket som et knall sted å jobbe, trives jeg så utrolig godt med miljøet og utfordringene på legevakta, så det var egentlig ikke et vanskelig valg. Er deilig å ha ett sted å forholde seg til også, komme litt inn i rutiner og miljøet!


Ellers siden sist, har jeg vært på dagstur i Oslo og shoppet med to gode veninder. Brukte halve dagen på å lokalisere Cecilie Melli butikken, ELSKER smykkene hennes, og jammen ble det med øredobber og ring hjem. Jeg fant også en høstjakke på Zara som har blitt en absolutt favoritt i klesskapet. Det har også blitt en tur til Kreta, med mamma og broren min på 18, en stille og rolig tur, med MYE god mat og litt godt drikke. Skikkelig slappe av tur, med bading, lesing og soving. Veldig deilig etter en ikke fullt så varm sommer her hjemme. Og om en uke, setter jeg nesa mot Barcelona! Kan ikke klage.. :)
Masse digg på Kreta


Helga som var, befant jeg meg i kongsberg. I utgangspnktet på kurs, men det ble mest av alt veninde tur. Det ble skikkelig kjole-helg med høye heler og ALT for mye whiskey, bailies, vin og øl. Noe som kan være morro i blant, og helga var knall på mange måter. Men det er nok et par ting som helst skulle vært ugjort og gjemt og glemt! Men tiden leger alle sår, har jeg lært. Så dagene går videre og livet også, forhåpentligvis :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar