mandag 18. oktober 2010

A lot of nothing

Merker jeg ikke er så flink til å utrykke meg med lange blogginnlegg for tiden. Jeg har egentlig aldri vært så god til å dele de tankene som ligger innerst, eller forklart følelser. Men det er absolutt noe jeg jobber meg, har faktisk satt meg som mål å bli flinkere på sånt, dype samtaler og det å være litt mer åpen. Vet ikke helt hvorfor jeg har blitt som jeg har blitt, men det er jo fryktelig skummelt å være sårbar, og vise det ovenfor andre. Føler en legger mye makt i andres hender. Bedre å være litt "kald".



Men jeg glimter jo til da, en gang i blant, og går på noen smeller på veien. Jeg vet ikke helt når det er meningen man skal "finne seg selv", men jeg begynner å bli litt lei av å lete nå!


ANYWAY. I dag har jeg vært på besøk hos Kristin og Hannah. Kristin er ei veninde jeg har hatt siden barneskolen, ei ordentlig godjente. Hannah er lille babyjenta hennes, som foresten ikke er så veldig baby lenger heller. Kristin fant kjærligheten i en svenske for noen år tilbake og flyttet til Stocholm, men HELDIGVIS så er hun og den lille familien på flyttefot hjem igjen. Det liker jeg veldig godt! Kristin er et ordentlig koneemne og husmor, Sami må bare prise seg lykkelig der. Gleder meg å se at hun får til alt det hun har drømt om! :)

Ellers har jeg vært hjemme hos mamma en tur, eller, hun er fortiden på jobb i Nordsjøen. Så er stefar og brødrene mine som regjerer i heimen nå, og lille Pia. Pia er ei 12 år gammel bichon, bortskjemt liten soffagris, og mammas øyesten. ;) I dag ble hun i alle fall med meg hjem, så nå ligger hun langs bena mine på soffaen her å sover. Trur jammen jeg skal krype til sengs jeg også.

Sov godt

1 kommentar: