fredag 22. oktober 2010

Tea - time

God morgen!


I dag har jeg fri, og på fridager elsker jeg slumre knappen på vekkerklokka. Ligge lenge under den gode varme dyna, spesielt i dag, da det har lagt seg et lite lag snø på bakken. Brr.. En annen ting, når jeg har god tid om morgenen liker jeg og virkelig nyte en god frokost. det blir gjerne et par knekkebrød med godt pålegg, kokt egg og TE. Masse te, jeg har noen gigantiske te kopper som fylles opp gjerne to-tre ganger til frokosten. Varm deilig te med en liten teskje honning. Det er så digg. Jeg er så heldig at jeg har en vannkoker også, så det tar null komma niks tid og koke opp vannet. Denne te-manien kommer litt i perioder, og nå for tiden kan jeg drikke opp i 6 store kopper pr dag. Ikke akkuratt den farligste avhengigheten heldigvis! ;)


Men nå har jeg funnet meg noen nye te-kopper jeg har SÅ lyst på. Hele serviset i denne serien egentlig. Det heter PIP, og vet at det i alle fall selges på stabbursbua i Larvik. Dit skal jeg veldig snart vet jeg!


1 kommentar:

  1. Dit vil jeg også, jeg syns vi reiser dit snart :) Jeg skal til Larvik neste fredag og hente Sami, har du fri da?? :)

    SvarSlett