søndag 30. mai 2010

Ut på tur.

Hei igjen!


Vært litt på farta den siste tiden, og unnagjort siste praksisperiode av studiet! Deilig!

Har vært i Kristiansand ei helg, med ei veninde som har fløttet dit, for å jobbe på sørlandet sykehus! Kristiansand er en så utrolig flott by! Og byen viste seg virkelig fra sin beste side når jeg var der, strålende sol, på shopping lørdagen gikk vi begge i sommerkjoler og åpne sko!



Jeg har også vært på IKEA med mamma, skulle ikke ha noe spesielt. Men som alltid på IKEA blir det alikevel med noe hjem. Stearinlys, servietter og batterier er obligatorisk. I tillegg kjøpte jeg ett hvitt "vitrine"? skap ? Med glassdører, tenker det blir fint til å ha i stien med penglassene mine i, ett gulvteppe til stua og en smal hylle til bilder og telys til å ha over sengen. Trur dette blir veeldig bra!

Sist men ikke minst, har jeg og ei veninde bestillt oss tur til Barcelona i oktober, 4 netter i denne hæærlige byen! Gleder meg som en unge. Har vært i denne byen en gang tidligere og kan absolutt anbefales. Planen for turen er tapas, shopping og spanske viner hele dagen. Skikkelig jentetur!

Denne helgen har jeg jobbhelg, og nå må jeg komme meg ut å klippe gresset, rydde stua, brette klær.....usj.. Jaja, hade så lenge! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar