tirsdag 26. oktober 2010

Leite etter lykka

Ble en litt sen kveld i dag. Lader opp til nattevakter. Blir sittende på youtube, er jo ingenting på tv på denne tiden av døgnet! Har nyeste episode av Dexter ventende på meg, men trur jeg skal spare den til i morgen, når jeg er litt mer opplagt. Har også erfart at Dexter ikke er det lureste å kikke på rett før en skal legge seg alene. Gjorde det en kveld, hvor strømmen gikk rett etterpå, og det lynte og tordnet. Fungerte dårlig! Heldigvis slapp jeg sove alene den natten! Er nemlig relativt mørkredd av meg, og når jeg først blir litt nervøs, ligger jeg lysvåken, dønnstille i senga. Skulle tru jeg hadde vokst det av meg snart, men den gang ei.

Ville dele to nydelige sanger med dere. Elsker Hellbillies og Vamp. Har så mange digge sanger. Er vel litt harry av meg, og liker norsk musikk som disse to gruppene, i tillegg til too far gone og bjørn eidsvåg. Too far gone er vel den mest harry av disse, ble presentert for denne musikken, da jeg bodde med en innbarka trønder. Her snakker vi skinnvest og karsk. Uansett.. Nyt :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar