fredag 8. oktober 2010

Pink sky..!

Jeg har funnet en ting til jeg gjerne vil ha på ønskelisten min. En ROSA boble, av den gamle typen. Drømmebilen min, fra lenge før jeg fikk lappen, har vært en mørkeblå boble metallic, med beige skinninteriør. Men når jeg så dette bilde :

Ble jeg rett og slett forelsket! Tenk å eie en sånn en, da snakker vi kjøpe seg lykke! Desverre har jeg fått streng beskjed av familien om at det er uaktuelt å ha meg kjørende rundt i en gammel boble, da disse ikke er av den mest trafikksikre sorten. Men det er da love å drømme ?!

Bilen jeg kjører rundt i nå, er av typen Opel Astra 96 modell, mørkegrønn og egentlig ganske ålright synes nå jeg. Hatt denne i 5 år, å den har virkelig gjort nytta si. Jeg er ikke akkuratt av den bilentuastiske sorten, og skal ikke skryte på meg altfor mange bilvask og vedlikehold gjennom disse åra. Men bilen har nå vært snill mot meg, og fungert sånn nogenlunde hele tiden uansett. Men merker nå at Opelen begynner å dra på åra, og snart er klar for pensjonisttilværelsen. Så da sitter jeg litt på FINN.NO for tiden å drømmer meg bort med alle disse fancy bilene. Vurderer sterkt å få meg en Beetle, de "nye" boblene. Men de er jo ikke billige de heller..

Slenger med en sang jeg har litt dilla på for tiden :) :


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar