søndag 24. oktober 2010

Girls night in!

Egentlig et bilde, som ikke har noe med tittelen og gjøre. men sko er jo en jente ting ;) Og jeg har sansen for dette bildet, Med mormors gamle pumps. viser at man bør spare på noe! Er ikke ofte jeg bruker dem da. Men fine er de. :)

Denne helgen har vært bare kos. Fredag var vi 4 jenter her hos meg, med tv og skravling. Lørdag var vi 5 jenter ute på Rogn her i Bamble, med hjemmelaget pizza, snop og ennå mer skravling og mimring! Morro! To av veninnene som bor i Oslo og ei som bor i Bergen var hjemme i helga. Så da er det absolutt obligatorisk med slike jentekvelder! I dag, søndag, har jeg gått trimbingo fra Stathelle barneskole med Kristin og Hannah, vant ikke sjokolade gitt. Men bestefaren min gikk også, og vant. Så da ble det sjokolade på meg alikevel. Må jo gi sjokoladen til "barna". :P Etter trimbingoen, var jeg hos tante og onkel, der fikk jeg hjemmelaget blomkål suppe og kaffe. Namnam, hjemmelaget blomkålsuppe er en av mine absolutt mat favoritter. Videre har dagen gått til en liten tur med pia hunden og sett ferdig sesong 6 av The Hills. Nå er det snart ut igjen, skal få pinnekjøtt hos moren til ei veninne. DET setter jeg veeeldig pris på, pinnekjøtt OG blomkålsuppe på en og samme dag. Det må nesten være sånn det er i himmelen...
etter det skal jeg på nattevakt, kanskje dumt å ikke sove litt, men synes det er så vanskelig før den "første" nattevakta. Er jo ikke trøtt. Overlever nok, i morgen er det full fart fra 13.00 igjen så får ikke sovet særlig da heller. Men får satse på det på blir sånn nogenlunde rolig vakt. Og folk er friske. Bank i bordet!

Håper dere hadde en fin helg ? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar