onsdag 20. oktober 2010

Sleepy day


Dagen i dag har gått på å gjøre minst mulig. Feberen som kom snikende i går ettermiddag, hadde virkelig slått til for fullt når jeg våknet til morgenen. Måtte uansett stå opp for å lufte og mate Pia hunden. Men krøp raskt under dyna igjen etterpå. Heldigvis kom bestefar å hentet pia i 12.00 tiden slik at jeg fikk sove ennå lenger. Ble til at jeg lå til sånn 17.00 tiden, før jeg klarte å trille meg ut av sengen å spise en bolle med havregryn og rosiner. Kjenner det ikke akkuratt blir så lenge til jeg skal krype under dyna igjen. Eneste som hjelper er jo hvile og masse vann. Så blir det vel en varm kopp te med honning før senga.
Har også den nyeste episoden av Dexter på dataen, trur jeg skal ta med dataen på senga å se på den. Dexter er bare en helt fantastisk serie, blir bare bedre og bedre for hver sesong!
Ellers så skulle jeg egentlig opp med den gamle bilen min til Mobile i dag, og fikse ting til den nye. Jaaa, for jeg har kjøpt meg ny bil. Legge ut bilder når jeg får den. Den er helt super, skikkelig fargerik og finfin! ;) Gleder meg til å tøffe rundt i en bil jeg er litt tryggere på enn den gamle!

Later !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar