torsdag 8. april 2010

Turn the music up!

Tirsdag var starten på 4 strevsomme uker, i de neste nå 3 og en halv ukene skal jeg nemlig skrive Bachelor oppgave. 13.000 ord, ca 50 sider. Teori, teoretikere, medtodekapittel, forskning, drøftning. Ahhh, jeg dør litt av å bare tenke på det. MEN, det er jo en stor gullmedalje i enden av denne oppgaven. Etter den er levert, er det bare litt smårusk igjen, før jeg er ferdig utdannet sykepleier! Utrolig deilig å tenke på, samtidig som det blir litt skummelt. Etter mange år som student, skal jeg pluttselig stå helt på mine egne ben! :S


Har nå forsåvidt stått på mine egne ben ganske lenge, da jeg bor for meg selv på 4 året, leilighet med garasje og bil. Og alltid har jobbet mye ved siden av skolen for å få til dette. Liker å være litt selvstendig å styre min egen hverdag!


For å komme meg gjennom all skrivingen fremover, og hverdagen generellt, trenger jeg bare litt musikk og masse sjokolade! Har en m pose ventene på meg akkuratt nå faktisk! :) Og tenkte jeg skulle dele en sang som får meg i skikkelig "syng-med" humør for tiden. og JA jeg er klar over at den helt sikker er typ "fjortis-sang" , men den får meg i godt humør, det er jo det viktigste ;D




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar