lørdag 1. mai 2010

Stereo Love!

Ooops, det ble visst 4 uker uten blogging det. Bachelor oppgaven har tatt det meste av energi og tid! Den siste uka har jeg så og si "flyttet" inn på Høgskolen. MEN i går, fredag 30/4, var den ENDELIG levert. SÅ nå er det bare å krysse ben og armer for en nogenlunde dugelig karakter. Bare få måneder igjen, så er jeg ferdig utdannet. utrolig rart å tenke på! Vært student så mange år nå! Har fått sommer jobb på legevakta i kommunen også! Det blir utrolig spennende, en vet jo aldri hva som kan dukke opp på en legevakt! Gleder meg :)

Akkuratt nå sitter jeg godt plantet i sofaen, under pleddet. Skal på jobb senere, så på kafe med ei veninde <3. Sitter å ser på the voice, beste tidsfordrivet når det ikke er noe annet å se på! Laster ned litt musikk og koser meg med ENDELIG litt tid for meg selv, uten skrivepress og stress. Hører på Stereo Love med Edward Maya, den sangen gir meg såå utrolig gode minner! Var på Samos i Hellas i august i fjor, med tre gode (gale) veninder! Time of my life! SAVN. Anayways, stereo love var en slager på den ENE nattklubben på stedet. Så sangen forbinder jeg med sene, varme kvelder på verdens minste nattklubb, med vonde drinker, digg mythos øl, hår som lukter saltvann og solbrun hud som lukter solkrem. Ahh...Digg! MÅ prøve å komme meg til varmere strøk i år også. ELSKER å reise!

Skulle gjerne lagt ut et bilde fra turen til Hellas, men pcen min tok kvelden her om dagen. Måtte formateres og hele pakka stakkaren, trur den også ble for sliten av all skrivingen på oppgava! Heldigvis var oppgaven reddet! phuh...

Later <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar