tirsdag 6. april 2010

All my love

Det var ganske tøft og komme seg opp i dag, desverre har jeg vært så "smart" å snu døgnet litt i påsken. Lå å kikket på klokken 03.30 i natt, og skulle opp 08.00, stressende! Sove er nemlig høyt oppe på min liste av favoritt ting her i livet, og jeg kan bli ganske gretten om jeg ikke får mine 8 timer ;).


Når jeg nevner favoritter, tenkte jeg at jeg skulle skrive litt om mammaen min. Hun er nemlig absolutt en av mine favoritter! Det er få ting denna dama ikke kan. Hun er utrolig flink med interiør, kan lage det meste av mat ( nevner bare her om dagen da hun inviterte til hjemmelaget Sushi og friterte scampi, så like fint ut som resturant!) I tillegg liker hun å male, gjøre hagearbeid og nå har hun jammen tatt opp strikking også. Og jo, foresten, hun lagde ballkjolen jeg hadde på til russeballet! Dessuten er hun veldig snill, og jeg kan prate med henne om alt.


Setter utrolig pris på henne, samt de fleste andre medlemmene av min familie.

Bildet er en liten del av kjøkkenet til mamma.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar