mandag 5. april 2010

It's the moments that make my life.

For det første, Hei :)
Ganske fersk i denne "bloggverden", og veldig usikker på om dette er noe for meg. Hva har jeg å fortelle, som skal være av interesse for noen av dere der ute? Alikevel, bruker jeg jo selv ganske mye tid på å lese andres blogger, daglig. Og jeg har jo skjønt det er flere som meg der ute!
Dette blir nok en blogg som mange andre, litt om alt og ingenting.
Så får vi se om dette blir ett kort eller langvarig påfunn fra min side ;)

xoxo

1 kommentar:

  1. Så fin blogg snupp! :-) Bare ikke gjør det til et tiltak og en belastning, så tenker jeg du holder en stund jeg, du er jo så flink til å skrive og det å få gode eller konstruktive tilbakemeldinger er alltid en push i positiv retning ;-) Skal være flink til å kommentere her på bloggen din så du fortsetter å blogge, men bare hvis du er flink til å oppdattere med innlegg ;-) Oki, deal? ;D Håper du har hatt en super dag! :-) <3

    SvarSlett