onsdag 12. januar 2011

Ukes meny

I et ledd av dette "nye og bedre" livet, har jeg funnet ut av at jeg skal være flink til å sette opp en ukes meny på søndag eller mandag. Da kan jeg handle inn alle varene for uka, en gang, og slepper å fly rundt på butikken når jeg er sulten, og garantert får dratt med meg et par veldig unødvendige ting som sjokolade og ferdig pizzaer. I går var ei veninne på middag her og da lagde jeg: Stekt laks med ovnsgratinerte grønnsaker og fullkornsris. Veldig godt, ganske sunt :)




Først la jeg frossen brokkoli, gulrøtter og løk i en ildfast form



Så brukte jeg denne miksen, skulle egentlig blandes med fløte. Men brukte Creme fraiche.



Da ble resultatet dette :)


Ser kanskje ikke megadelikat ut. Men det ble digg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar